Dramski studio

  • Pratite nas i na:

Predstava „Panika u Strahogradu“ - nastup na Smotri kazališnih amatera Zagreba, 4.4. 2014.

„Ovo nam je predstava ispričala jednostavnu i poučnu priču o različitim vrstama straha koji obuzimaju i muče ljude. Pred nama su kultivirani izvođači koji slikovito prikazuju temu. Znaju se ponašati na sceni, obraćati se publici i slušati partnera. To je u dramskoj pedagogiji puno. Posebno se istakla Lora Kalinić u ulozi Pripovjedačice koja dobro artikulira rečenice što u amaterskim predstavama ponekad izostaje. Pohvala voditeljici koja pedagoški primjereno i uspješno vodi grupu.“

Željka Turčinović, dramatruginja

„Dobro koncipirana priča o strahovima i njihovim posebnostima, nepretenciozna, transparentna i protočna te, što je posebno važno, idealna polaznicima dramske skupine za svladavanje raznih izvedbenih elemenata. Evidentan je uzoriti rad voditeljice grupe s djecom koja su imala uspostavljen odnos prema publici, dobru govornu artikulaciju te su bez ikakvih problema uspjela posredovati smisao onoga što su govorili i radili na sceni. Predstava je bila karakteristična po spretnim prijelazima između pojedinačnih i grupnih prizora te s teatrom sjena atraktivno razigranim drugim planom.“

Hrvoje Ivanković, dramaturg

„Dobar pedagoški rad s djecom koja su jasna, glasna, određena. Vrlo dobri skupni prizori. Predstava je pomno uvježbana, ali djeluje spontano, što je rezultat dobrog rada s glumcima. To je priča o strahovima koji nas sve plaše, a osobito djecu, koja se igrom na tu temu vjerojatno rasterećuju i nekih svojih privatnih strahova. Riječ je o vrlo primjerenom predlošku za dob svih uzrasta mladih glumaca. Sve u svemu, vrlo dobro.“

Georgij Paro, kazališni redatelj


Predstava „Mašta može svašta“ - nastup na Smotri kazališnih amatera Zagreba, 30.03. 2014.

„Tema ove predstave je mašta, a kako mašta može premostiti sve realne i materijalne prepreke, pred nama je predstava fragmentarne dramaturgije koju strukturira upravo mašta. Inteligentna predstava iza koje se krije dobra pedagogija, odnosno način rada na koji se vodi dramska grupa, radi s djecom i oslobađa njihovu kreativnost upravo ovakvom temom. Izvedba je dinamična s puno koreoslika, poetikom putovanja kada u mašti s lakoćom prevaljujemo tisuće kilometara i živimo živote koje u stvarnosti ne možemo.“

Željka Turčinović, dramaturginja

„Etida koja na dobar način spaja pedagoški rad i temu blisku djeci, a to je svemoć magije i mašte. Ne opterećujući se previše povezivanjem prizora u organsku cjelinu, voditeljica skupine njezine je polaznike uspjela na dobar način uvesti u svijet kazališta, pomoći im da shvate njegove zakonitosti i relaksirano se prepuste svemoći mašte koja je u ovoj pokaznoj vježbi postala istoznačnica kazalištu.“

Hrvoje Ivanković, dramaturg