• Pratite nas i na:

PREDAVANJE I RADIONICA: ODGOJ SRCEM – Povezujuće i smirujuće aktivnosti za djecu

Cilj ove radionice je pružiti odgojiteljima uvid kako se mogu odmaknuti od klasičnog modela discipliniranja djece te se kroz razumijevanje razvoja dječjeg mozga, učenje samoregulacije i produbljivanje povezanosti s djecom, odgojitelji mogu suočiti s različitim izazovima discipline na sasvim novi način.

Nakon uvodnog izlaganja slijedi radionički dio u kojem se odgojiteljima pokazuju primjeri dobre prakse i regulacije ponašanja djece kroz korištenje meditativnih tehnika, nekih aktivnosti terapije kroz igru (Theraplay) koje mogu značajno unaprijediti odnos između odgojitelja i djece te stvoriti mirno, ugodno i veselo ozračje u vrtićkoj grupi.

RADIONICA: Dramske igre za djecu predškolske dobi 1

Djeca posjeduju prirodni dramski jezik i intuiciju, razgovaraju sami sa sobom, vode dijaloge s predmetima i igračkama, situacijama i pojavama oko sebe.

Kada se ta dječja simbolička igra obogati dramskim sastavnicama, nastaje dramska igra koju djeca jako vole. U predškolskim ustanovama često se igraju lutkarske igre dok su dramske igre nedovoljno zastupljene. Jedan od razloga je i taj što se tek u novije vrijeme pojavila literatura iz područja dramskog odgoja za predškolski uzrast.

Kako bi se mogle stvarati dramske igre za djecu predškolske dobi, važno je znati mogućnosti i psihofizičke sposobnosti djece predškolske dobi i baš zato su upravo odgojitelji kompetentni provoditelji planirane dramske igre. Radionica Dramske igre za djecu predškolske dobi 1 uvodi odgojitelje u svijet dramske igre za djecu predškolske dobi, pojašnjava neke pojmove iz područja dramske pedagogije te navodi niz korisnih savjeta kako započeti dramski rad u vrtićkoj grupi. Cilj ove radionice je aktivirati dramsku znatiželju samih odgojitelja te im ponuditi niz dramskih igara, vježbi i tehnika koje mogu primjenjivati u radu s djecom i tako stvarati planiranu dramsku igru koja će omogućiti djeci da izraze i istražuju svoje osjećaje, razvijaju govorne sposobnosti, stječu samopouzdanje, razvijaju empatiju i toleranciju…

RADIONICA: Od ideje do predstave (dramske tehnike u priči)

U predškolskim ustanovama česta je praksa da se predstave s djecom pripremaju na način da se krene od gotovog teksta koji djeca onda nauče reproducirati. Međutim, suvremena dramska pedagogija naglašava važnost procesnog stvaranja predstave u kojem su svi sudionici aktivan, nezaobilazan i važan dio njezina nastanka. Da bi predstava bila uspješna, potrebno je da djeca prožive, osjete te igraju situacije koje su bliske njihovom životnom iskustvu.

Upravo zato su razne bajke, basne, pjesmice i priče sjajan poticaj za stvaranje predstave s djecom. Kroz kreativnu dramatizaciju poznatih priča potiče se i oslobađa istraživački duh u djeci, stječu se znanja iz različitih područja, potiče se timski rad te kroz različite aktivnosti djeca spoznaju svijet koji ih okružuje. Cilj ove radionice je da uvede odgojitelje u svijet procesne drame, često nazivane i odgojne drame te im pruži pregled različitih dramskih tehnika koje se mogu koristiti u pričanju i dramatizaciji priča, kao i stvaranju predstava za djecu.

Svi sudionici radionica dobivaju materijale sa svim provedenim vježbama te potvrde o stručnom usavršavanju.